Je wilt graag kunst in je bedrijf en hebt contact met ons opgenomen. Hoe gaat het verder in zijn werk?
Één van onze kunstadviseurs komt langs voor een vrijblijvend, oriënterend gesprek om de wensen en ruimte(s) te inventariseren.
We vragen je het hemd van het lijf. We proeven de sfeer, bekijken waar kunst iets kan toevoegen in de ruimte, hoe de kunst bevestigd kan worden en meten de wanden.
Op basis van onze bevindingen, presenteren we een eerste voorstel, zodat je een beeld hebt van de richting die we voor ogen hebben. Dat kan bij ons op locatie – dat wordt vaak als plezierig bedrijfsuitje ervaren ;)- of per mail.
Op basis van de feedback kiezen we samen voor een definitieve richting en wordt het kunstadvies verder uitgewerkt.
Foto: Annegret Kellner
Nadat we tot een definitief plan zijn gekomen en de offerte is goedgekeurd, plannen we een transport- en inrichtingsdag in.
Op praktisch gebied kunnen wij alles regelen. Of het nu gaat om het samenstellen en plaatsen van een kunstcollectie, transport of het organiseren van een pop-up uitleen of een ontwikkelen van een relatiegeschenk.
Je kunt er ook voor kiezen om meer zelf te doen. Om bijvoorbeeld zelf kunst uit te zoeken bij één van onze vestigingen of in de online catalogus, maar het vervoer en ophangen door ons te laten verzorgen.
Of je door ons te laten adviseren wat betreft de kunst – als geen ander kennen onze kunstadviseurs de collectie en zijn zij op de hoogte van wat er speelt in de NL kunstwereld – en daarna het transport en de inrichting zelf te regelen.
Foto: Annegret Kellner
Wil je weten wat kunst voor jouw kantoor kan betekenen? Wij informeren je graag! Neem contact met ons op of maak een vrijblijvende afspraak met één van onze kunstadviseurs.
Per mail bedrijven@sbk.nl of telefonisch 020 620 13 21.